Zwroty i reklamacje

ZWROT

I. Otrzymałem paczkę, jednak chciałbym zwrócić produkty — czy jest to możliwe?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny, w ramach odstąpienia od umowy, według zasad dotyczących zawierania umów na odległość.


II. Jakie produkty mogę zwrócić?

Zwrotom nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane modyfikacjom, personalizowane (np. metryczki, imiona itp.) oraz te, które zawierają w opisie informację:
„Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”


III. Jak zwrócić produkty?

Skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU.

▸ Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz zamieścić numer zamówienia lub dodać wypełnione oświadczenie dostępne pod linkiem: OŚWIADCZENIE.

▸ Produkty powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
Najlepiej wykorzystać oryginalne opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie.

▸ Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):

Hs-Trans
Hubert Sobociński
Krępa 10
87-610 Krępa
woj. kujawsko-pomorskie

Robiłeś zakupy jako zalogowany klient?
Zaloguj się na swoje konto i zgłoś zwrot w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ.

Potrzebujesz pomocy?
Napisz do nas: kontakt@e-hopsiup.pl


IV. Ile mam czasu na zwrócenie zamówienia i kiedy otrzymam pieniądze?

Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma kolejne 14 dni na odesłanie towaru.

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, na numer konta podany w formularzu zwrotu.


REKLAMACJA

I. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, a zawartość jest uszkodzona/wadliwa — co teraz?

W przypadku uszkodzonej paczki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera lub online na stronie przewoźnika.

Prosimy o pilny kontakt oraz przesłanie zdjęć dokumentujących szkodę na adres:
kontakt@e-hopsiup.pl

Skontaktujemy się w celu szybkiego rozwiązania sprawy.


II. Otrzymałem paczkę, jednak jest ona niekompletna lub niezgodna z zamówieniem — co teraz?

Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@e-hopsiup.pl,
z opisem problemu i — jeśli to możliwe — zdjęciami dokumentującymi błąd.

Zastrzeżenia dotyczące zamówień należy zgłaszać w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.


III. Zauważyłem wadliwość produktu lub niezgodność z opisem — jak złożyć reklamację?

▸ Skorzystaj z FORMULARZA REKLAMACJI.
▸ Ewentualnie wyślij maila na: kontakt@e-hopsiup.pl
z opisem problemu, zdjęciami lub dołączonym PROTOKOŁEM REKLAMACJI.

Skontaktujemy się w celu rozwiązania zgłoszenia.

Bezpieczne płatności

Płatności zabezpieczone za pośrednictwem

Darmowa wysyłka

Przy zamówieniu za min. 100zł dostawa gratis.

Wsparcie 24/7

W razie problemów technicznych wypełnij formularz kontaktowy.