ZWROT
I. Otrzymałem paczkę, jednak chciałbym zwrócić produkty — czy jest to możliwe?
Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny, w ramach odstąpienia od umowy, według zasad dotyczących zawierania umów na odległość.
II. Jakie produkty mogę zwrócić?
Zwrotom nie podlegają produkty o charakterze indywidualnym, poddane modyfikacjom, personalizowane (np. metryczki, imiona itp.) oraz te, które zawierają w opisie informację:
„Produkt o charakterze indywidualnym – nie podlega zwrotom.”
III. Jak zwrócić produkty?
Skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU.
▸ Do zwracanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz zamieścić numer zamówienia lub dodać wypełnione oświadczenie dostępne pod linkiem: OŚWIADCZENIE.
▸ Produkty powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
Najlepiej wykorzystać oryginalne opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie.
▸ Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):
Hs-Trans
Hubert Sobociński
Krępa 10
87-610 Krępa
woj. kujawsko-pomorskie
Robiłeś zakupy jako zalogowany klient?
Zaloguj się na swoje konto i zgłoś zwrot w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ.
Potrzebujesz pomocy?
Napisz do nas: kontakt@e-hopsiup.pl
IV. Ile mam czasu na zwrócenie zamówienia i kiedy otrzymam pieniądze?
Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient ma kolejne 14 dni na odesłanie towaru.
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, na numer konta podany w formularzu zwrotu.
REKLAMACJA
I. Otrzymałem uszkodzoną paczkę, a zawartość jest uszkodzona/wadliwa — co teraz?
W przypadku uszkodzonej paczki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera lub online na stronie przewoźnika.
Prosimy o pilny kontakt oraz przesłanie zdjęć dokumentujących szkodę na adres:
kontakt@e-hopsiup.pl
Skontaktujemy się w celu szybkiego rozwiązania sprawy.
II. Otrzymałem paczkę, jednak jest ona niekompletna lub niezgodna z zamówieniem — co teraz?
Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@e-hopsiup.pl,
z opisem problemu i — jeśli to możliwe — zdjęciami dokumentującymi błąd.
Zastrzeżenia dotyczące zamówień należy zgłaszać w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.
III. Zauważyłem wadliwość produktu lub niezgodność z opisem — jak złożyć reklamację?
▸ Skorzystaj z FORMULARZA REKLAMACJI.
▸ Ewentualnie wyślij maila na: kontakt@e-hopsiup.pl
z opisem problemu, zdjęciami lub dołączonym PROTOKOŁEM REKLAMACJI.
Skontaktujemy się w celu rozwiązania zgłoszenia.
